انواع روش‌های کاشت ناخن در کرج

نکات سلامت و زیبایی و مجله سالن زیبایی بانوان

انواع روش‌های کاشت ناخن در کرج

۳۳ بازديد ۰ ۰ ۱ نظر

کاشت ناخن در سال‌های اخیر بسیار رایج شده‌است و خانم‌ها به دلایل مختلفی مثل بلند نشدن ناخن خودشان، جنبه زیبایی، جلوگیری از خوردن ناخن و ... از این روش استفاده می‌کنند. اما جالب است بدانید که کاشت ناخن هم روش‌های متفاوتی دارد و در سالن‌های زیبایی کرج انواع این روش‌ها ارائه می‌شوند.

کاشت ناخن در کرج

کاشت ناخن قالبی

در این نوع کاشت، آرایشگر مواد کاشت را روی ناخن مصنوعی زده و بعد از زدن ضدقارچ روی ناخن‌ها، ناخن‌های مصنوعی را روی ناخن‌های اصلی شخص می‌چسباند. از آنجایی که در این روش ناخن‌ها را سوهان نمی‌کشند، امکان هوا گرفتن کاشت ناخن زیاد است و نسبت به روش‌های دیگر پایداری خوبی ندارد.

به علاوه افرادی که ناخن‌های نامرتبی دارند بهتر است از این روش استفاده نکنند چراکه نمای جالبی پیدا نمی‌کند. در واقع کاشت ناخن قالبی برای کسانی مناسب است که ناخن‌های یکدست و مرتبی دارند.

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری مقاوم‌ترین روش کاشت ناخن است. در این روش ابتدا سطح ناخن را ضدعفونی کرده و یک مانیکور ساده انجام می‌دهند. سپس تیپ مناسب با سایز ناخن را انتخاب کرده و روی ناخن‌ها می‌چسبانند. پس از آن نوبت به سوهان کشیدن روی ناخن و استفاده از ضدقارچ می‌رسد. زمانی که ضدقارچ خشک می‌شود، ناخن‌کار بنابر سلیقه مشتری، تیپ را به شکل گرد، مربعی یا تیز برش می‌دهد. و در نهایت مواد کاشت را روی ناخن قرار می‌دهد. البته در این میان ریزه‌کاری‌هایی هم وجود دارد که در مقالات بعدی بیشتر راجع به آن توضیح می‌دهیم.

کاشت ناخن ژله‌ای

روش کاشت ناخن ژله‌ای مشابه کاشت ناخن پودری است اما مواد آن‌ها با هم فرق دارند. در این روش بعد از استفاده از ضد قارچ، مواد ژله‌ای را روی ناخن‌ها زده و دست را دستگاه یووی قرار می‌دهند تا مواد خشک شود. در روش کاشت ناخن ژله‌ای ناخن‌ها آسیب نمی‌بینند و رشد طبیعی خود را دارند.

کاشت ناخن میکس

کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو روش قبلی یعنی کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن ژله‌ای می‌باشد. در این روش ناخن‌کار بعد از زدن ضدقارچ، کاشت پودری را انجام می‌دهد و بعد از سوهان‌کشی، لایه‌ای از ژل را روی ناخن قرار داده و دست را در دستگاه یووی میگذارد.
ناخن کار در کرج

چطور یک سالن‌زیبایی خوب برای کاشت ناخن در کرج پیدا کنیم؟

هنگام انتخاب یک سالن‌زیبایی و ناخن‌کار برای کاشت ناخن در کرج برخی از نکات را در نظر بگیریم که عبارتند از:

  • دیدن نمونه کارهای قبلی
  • بررسی میزان رضایت دیگر مشتریان
  • رعایت بهداشت و نظافت در فضای آرایشگاه
  • نوبت‌دهی منظم
  • تجربه و سابقه کار کافی در این زمینه
  • استفاده از مواد با کیفیت
  • به‌روز بودن در زمینه روش‌های کاشت ناخن و مدل‌های جدید
  • نزدیک بودن آرایشگاه به محل زندگی

از آنجایی کاشت ناخن با ترمیم ناخن همراه و بسته به میزان رشد ناخن هر شخص، دفعات مراجعه به ناخن‌کار متفاوت است، نزدیک بودن آرایشگاه به محل سکونت یک مزیت محسوب می‌شود. برای پیدا کردن یک ناخن‌کار خوب در کرج در اطراف محل زندگی خودتان می‌توانید از لیست بهترین سالن‌های زیبایی کرج در بانک مشاغل کرج استفاده کنید.

از طریق این سایت می‌توانید بر اساس محل زندگی خود سرچ کرده و آرایشگاه‌هایی که اطرافتان هستند را پیدا کنید. همچنین با به مراجعه به صفحه هر یک از آرایشگاه‌ها می‌توانید به اطلاعاتی مانند آدرس پیج اینستاگرام، شماره تلفن، وبسایت و نظرات سایر مشتریان دسترس پیدا کرده و با خیال راحت‌تری یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن در واقع فرایند آرایش و زیباسازی ناخن با استفاده از تجهیزات مخصوص، مواد مختلفی را با دوام بالا بر ناخن طبیعی شما قرار میدهند و شما تا زمان رشد ناخن طبیعی خود از هر گونه عملی بر ناخن های خود آسوده خواهید بود. معمولا کاشت ناخن با سوهان کشی ناخن طبیعی با استفاده از سوهان برقی شروع میشود و پس از آن با توجه به نوع کاشت از مواد و روش های مختلف برای کاشت استفاده میشود.

انواع روش های کاشت ناخن

1- کاشت ناخن قالبی

این روش را میتوان یکی از بدترین روش های کاشت ناخن دانست، معمولا در این روش سوهان کشی قبل از کاشت انجام نمیشود، ناخن را به ضدقارچ آغشته میکنند سپس پودر را بر ناخن مصنوعی گذاشته و آن را به ناخن میچسبانندو ناخن مصنوعی جدا خواهد شد.

2- کاشت ناخن میکس

کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. در این روش بعد از ضد قارچ، کاشت پودری را انجام می دهید. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. کاشت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.