6 روش موثر در زیباتر شدن خانم ها

نکات سلامت و زیبایی و مجله سالن زیبایی بانوان

6 روش موثر در زیباتر شدن خانم ها

۷۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
اهمیت زیبایی و داشتن ظاهری زیبا امروزه بر هیچکس پوشیده نیست. آیا شما از آن دسته افرادی هستید که هر روز چند ساعت را جلوی آینه می گذرانید تا زیبا به نظر برسید؟ گرچه آرایش راهی سرگرم کننده برای به رخ کشیدن و کاهش نقاط ضعف شما است ، اما برای تعیین زیبایی خود نیازی به وابستگی به آن ندارید.
اگر دوست دارید ترفندهای زیبایی را یاد بگیرید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.smile

ترفندهای بسیار زیادی وجود دارد که افراد برای حفظ زیبایی خود از آن ها بهره مند می شوند، ما چند نمونه از آنها را به شما معرفی میکنیم.

مقدار زیادی آب بنوشید

اهمیت آب را نمی توان به درستی بیان کرد. هر سیستم و عملکردی در بدن به آب نیاز دارد. یک بطری آب به همراه داشته باشید و بدن خود را در طول روز هیدراته نگه دارید. مصرف هشت لیوان آب یا بیشتر در روز به بدن کمک می کند سموم را از بین ببرد و صورت شما را سالم و پر از زندگی نگه دارد و زیبایی پوست شما را حفظ کند. همچنین به از بین بردن چین و چروک پوست کمک می کند.

بهترین راه برای نوشیدن آب این است که بطری را از خیار ، لیمو ، برگ نعناع و سایر سبزیجات با پوست روشن پر کنید و در طول روز همراه داشته باشید. علاوه بر آبرسانی به بدن ، مواد مغذی لازم بدن را نیز تأمین می کند. و بدن می تواند از لحاظ اقتصادی از آب استفاده کند.

برای داشتن پوست سالم ورزش کنید

در هر سني و سالي که باشيد حتما مايليد پوستي نرم و جوان داشت باشيد. بايد توجه داشت که بدون ياري جستن از ورزش و داشتن تني سالم نمي توان پوستي يسالم، زيبا و شاداب داشت.

مراقب موهایتان باشید

همیشه موهای خود را شانه کنید ، اما نه خیلی زیاد. هر دو مدل موی صاف و موج دار را امتحان کنید. اگر می خواهید موهای خود را رنگ کنید ، مطمئن شوید که رنگ مورد نظر شما باید با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. سعی کنید فقط یک یا دو سایه روشن یا تیره تر از رنگ طبیعی موی خود داشته باشید.

 

خواب کافی داشته باشید

این به شما کمک می کند تا همیشه در ظاهر به نظر برسید و داشتن یک الگوی خواب منظم باعث می شود هر روز با طراوت بیدار شوید و روز خوبی داشته باشید.

بهداشت دندان ها را رعایت کنید

دندان های خود را بعد از هر وعده مسواک بزنید و دو بار در روز نخ دندان بکشید ، به یاد داشته باشید که هرچه بیشتر مسواک بزنید ، بهتر است. البته مراقب باشید دندان هایتان خیلی سخت مسواک نزنید. ممکن است فکر کنید این کار دندان های شما را بهتر تمیز می کند اما فقط به آنها آسیب می رساند.
حتماً بعد از 10 دقیقه خوردن مسواک بزنید زیرا به مینای دندان آسیب می زند و اگر وقت صبر ندارید ، فقط دهان خود را با آب ساده بشویید.

احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید

وقتی احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید ، ظاهر شما بهتر می شود. بنابراین اعتماد به نفس داشته باشید. مردم به سمت افرادی که به خودشان احترام می گذارند جذب می شوند و با آنها راحت هستند. دوست داشتن و احترام گذاشتن به خودتان به معنای خودخواهی و خودخواهی شما نیست. این فقط به دیگران نشان می دهد که از ظاهر خود راضی هستید. خودتان باشید ، با دیگران گرم و صمیمی باشید و احساس خوبی داشته باشید. مطمئن باشید همه خیلی زود متوجه این موضوع می شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.