همه چیز درباره ی اکستنشن مژه

نکات سلامت و زیبایی و مجله سالن زیبایی بانوان

همه چیز درباره ی اکستنشن مژه

۸۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
اکستنشن مژه یکی از راه حل هایی است که امروزه مورد استقبال برخی خانم ها قرار گرفته تا مشکل کم پشت بودن مژه‌های خود را حل کنند و مژه‌هایی بلند و حالت‌دار داشته باشند. مژه های ضخیم و پرپشت از چیزهایی است که تقریباً همه می خواهند داشته باشند ، اما گاهی اوقات ، از نظر ژنتیکی یا به دلیل عوامل محیطی ، فرد مژه های کوتاهی دارد و برای رفع آن از روش های مختلفی استفاده میکند .kiss


اکستنشن مژه چیست؟
اکستنشن مژه فیبرهای مصنوعی هستند که با کمک مواد چسب دار به مژه های طبیعی متصل می شود. مژه های مورد استفاده در اکستنشن در اندازه های مختلف ، از 6 میلی متر تا 18 میلی متر متغیر هستند و همگی دارای یک انحنا و خمیدگی می باشند. با استفاده از اکستنشن مژه مناسب ، چشم ها درشت تر به نظر می رسند. با مراقبت مناسب از اکستنشن، مژه تا 6 هفته ماندگاری خواهد داشت.

مراحل انجام کار اکستنشن مژه
1- برای انجام اکستنشن مژه ، فرد باید دراز بکشد و چشمان خود را ببندد و شخصی که مژه ها را می زند باید پارچه تمیز زیر مژه های خود قرار دهد.
2- با کمک نوک مژه ها را یک میلی متر به چسب آغشته کرده و در گوشه خارجی چشم که لازم است مژه ها متراکم تر و بلندتر باشند، قرار دهد.
3- سپس پس از اتمام کار با استفاده از برس مژه ؛ مژه ها را شانه کرده و با لوسیون پاک کننده آرایش و پنبه روی پلک ها را بشویید و چسب ها را به آرامی جدا کنید.
4- این مژه ها 3 تا 4 هفته دوام می آورند ، اما این زمان به نوع مژه های طبیعی شما و سرعت رشد آنها بستگی دارد.



مراقبت های بعد از اکستنشن مژه
1. تا 2 روز حمام نروید.
2. هنگام شستن صورت ، گونه ها و پیشانی ، پشت چشم و بینی را با دستمال مرطوب یا پد های تمیز کننده آرایش بشویید.
3. از ریمل استفاده نکنید.
4. از فرمژه استفاده نکنید.
5. روزی یک بار با برس مژه ها را به آرامی مرتب کنید.
6. اگر مژه ها خیس شدند بعد از استحمام کردن، با گوش پاک کن آرام آب و خیسی مژه ها را بگیرید.
7. هنگام شستن موها ، سر خود را به عقب بشویید تا شامپو و آب روی مژه های شما نریزد.



عوارض اکستنشن مژه
اگرچه اکستشن مژه و استفاده از مژه مصنوعی به نظر زیبا و بی‌خطر می‌رسد، اما عوارضی برای چشم‌ها دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. اگر شخصی که این کار را انجام می دهد ماهر نباشد ، ممکن است مژه های پلک بالا و پایین را به هم بچسباند و در نتیجه مژه های طبیعی هم کنده شوند.
2. چسب زدن به چشم همچنین می تواند باعث آلرژی و عفونت چشم شود. از آنجایی که در کل مدت اکستنشن چشمان شما بسته است این احتمال پایین است. با این حال ، قبل از انجام اکستنشن مژه ، اطمینان حاصل کنید که چسب استفاده شده برای چشم شما مضر نیست.
3. چسب مژه مصنوعی می تواند باعث التهاب پوست پلک شود و باعث اگزما و آلرژی شود. البته ممکن است این عوارض برای اولین بار رخ ندهد اما فرد ممکن است پس از چندین بار استفاده از مژه مصنوعی دچار مشکل شود. علاوه بر این ، این چسب ها حاوی مواد سرطان زا نیز هستند.











تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.