نکات مهم راجع به تزریق ژل لب در کرج

نکات سلامت و زیبایی و مجله سالن زیبایی بانوان

نکات مهم راجع به تزریق ژل لب در کرج

۲۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
لب بخشی از صورت است که تأثیر زیادی روی زیبایی دارد. افزایش سن باعث می‌شود حجم لب کم شده و ارتفاع لب کاهش پیدا کند. به همین جهت افراد زیادی برای حجیم کردن و فرم‌دهی به لب‌هایشان به کلینیک‌های زیبایی کرج مراجعه کرده و خواستار تزریق ژل لب در کرج هستند. در واقع تزریق ژل لب باعث می‌شود حاشیه لب برجسته و حجیم باشد و به این ترتیب زیبایی لب دوچندان شود.


 

نحوه‌ی تزریق ژل لب در کرج

یکی از نکات مهم هنگام تزریق ژل لب در کرج، انتخاب پزشک و مراجعه به مراکز معتبر است. در واقع یک پزشک خوب نسبت به ساختمان پوست و اجزای صورت شناخت کافی دارد و در رابطه با مواردی مانند انتخاب محل مناسب تزریق، مقدار ژل و تزریق در لایه‌های مناسب پوست، تخصص دارد. برای این منظور بهتر است به کلینیک‌های زیبایی معتبر و خوب در کرج مراجعه کنیم.
در حالت کلی پزشک پس از بی‌حسی موضعی و ضدعفونی کردن محل تزریق، بوسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف مقدار مناسبی از ژل را به لب تزریق می‌کند.
البته لازم به ذکر است که تزریق ژل در کرج تنها برای لب استفاده نمی‌شود و کاربردهای مختلف دیگری مانند رفع چین‌وچروک، از بین بردن خط اخم و خط خنده، پروتز چانه و گونه و زاویه‌سازی فک را هم شامل می‌شود.

میزان ماندگاری ژل لب

میزان ماندگاری ژل لب به مواد تشکیل دهنده و نوع اثرگذاری آن بستگی دارد. از آنجایی که لب‌ها نسبت به سایر اجزای صورت حرکت بیشتری دارند و تحت فشار قرار می‌گیرند، ممکن است ژل لب دوام کمتری داشته باشد؛ به همین دلیل انتخاب ژل لب بسیار مهم است و پزشک باید برای تزریق ژل لب از برندهایی استفاده کند که ماندگاری بالاتری دارند.
همچنین مراقبت‌های پس از تزریق ژل لب در مدت ماندگاری آن تأثیرگذار هستند به همین جهت توصیه می‌شود بعد از تزریق ژل لب در کرج:

  • از مصرف نوشیدنی و غذاهای خیلی تند یا خیلی داغ پرهیز کنیم.
  • از دستکاری کردن لب‌ها و ضربه‌ به آن‌ها خودداری کنیم.
  • از پوست لب در برابر اشعه آفتاب محافظت کنیم.

بهترین برند ژل لب برای تزریق ژل در کرج

برخی از بهترین برندهای ژل لب که برای تزریق ژل لب در کلینیک‌های زیبایی خوب کرج استفاده می‌شوند، عبارتند از:

ژل رستیلن

این ژل به کمک اسید هیالورونیک ساخته می‌شود و برای درمان چین‌وچروک و فرم‌دهی و حجیم کردن لب‌ها کاربرد دارد. مدت ماندگاری این ژل بین ۵ تا ۹ ماه است و برای تثبیت باید ترمیم شود.

ژل لب بلترو

از این ژل برای فرم‌دهی به لب‌ها استفاده می‌شود و مدت ماندگاری آن بین ۶ تا ۱۲ ماه است. البته باید توجه داشته باشیم افرادی که به پروتئین های گرم مثبت، آلرژی دارند بهتر است از ژل لب بلترو استفاده نکنند.

ژل لب استایلج

ژل لب استایلج حاوی اسید هیالورونیک و آنتی اکسیدان است و برای رفع چین‌وچروک پیشانی، برجسته کردن گونه، فرم‌دهی به چانه و بهبود فرم لب از آن استفاده می‌شود. ماندگاری این نوع ژل لب ۶ الی ۲۴ ماه است.

ژل پرفکتا

پرفکتا بر پایه‌ی اسید هیالورونیک است و به شکل سفارشی در فرانسه تولید می‌شود. از این ژل برای از بین بردن چین‌وچروک، کانتورینگ صورت و فرم‌دهی به لب استفاده می‌شود و نتایج آن به سرعت مشخص شده و ظاهری زیبا و طبیعی به لب می‌دهد.

ژل لب ژوویدرم

ماده‌ی اصلی ژل ژوویدرم هم اسید هیالورونیک است و به عنوان یکی از بهترین برندهای ژل لب شناخته می‌شود. از این ژل برای درمان چین‌وچروک، از بین بردن جای زخم، پنهان کردن جای جوش، رفع افتادگی پوست و حجم‌دهی به لب استفاده می‌شود. همچنین کایلی جنر که یکی از سلبریتی های مشهور ایالات متحده امریکا است، برای حجم دادن به لب‌های خود از این ژل استفاده می‌کند.

تزریق ژل لب چه عوارضی دارد؟

به‌طورکلی تزریق ژل در کرج یک روش کم‌خطر است و دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد. در صورتی که تزریق ژل لب با عوارضی مانند کبودی و قرمز شدن همراه باشد، موقتی است و برطرف می‌شود. با این حال اگر این عوارض مدت طولانی باقی بمانند باید سریعا پزشک خود را در جریان بگذاریم. برخی از عوارض تزریق ژل لب عبارتند از:

  • کبودی: کبودی بعد از تزریق ژل ممکن است ۲ تا ۱۰ روز باقی بماند و برای جلوگیری از آن می‌توانیم از کمپرس یخ استفاده کرده و از خوردن داروهایی مانند آسپرین، ناپروکسن، ویتامین ایی و امگا۳ چند روز قبل از تزریق خودداری کنیم.
  • قرمز شدن: میزان قرمز شدن بعد از تزریق در افراد مختلف متفاوت است و معمولا پس از گذشت ۱۲ تا ۲۴ ساعت قرمزی لب از بین می‌رود.
  • تورم: از آنجایی که لب‌ها یکی از حساس‌ترین ناحیه‌های صورت هستند، تورم و التهاب در محل تزریق طبیعی است و گاهی ممکن است با سوزش همراه باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.